torstai 30. heinäkuuta 2015

Tosikko!

Mä olen vähän tosikko vissiin välillä. Menin eilen murun kanssa heittämään pitkästä aikaa ja huomasin, miten tiukkana mä siinä heittäessä olin, mua häiritsi hirveästi kun toinen läpytteli ja temppuili kiekon kanssa kun olin puttaamassa.. On se vakavaa touhua, mutta mä nyt olen yrittänyt keskittyä heittoihin ja kyllä se pikkasen häiritsee jos toinen häärää jotain vieressä tai taustalla. Eihän muru mitään pahaa sillä tarkoittanut, mutta hillitsi kuitenkin sitten itsensä kun siitä nätisti sanoin. Tosin, tajusin myös, että ei munkaan tarvitse aina niin tosissaan olla siellä radalla. Menis vaan fiilistelemään, ehkä toi oli hyvä herätys et ei se ole niin vakavaa touhua. Vaikka on mulla aina hauskaa kun heittämässä olen, oli siellä sitten kenen kanssa vain. Kierros meni yllättävän hyvin, sama tulos kuin viikkokisoissa maanantaina, eli kivan tasaiselta vaikuttaa ja Kivikon kierrokset on aina hyviä jos saan tuloksen pysymään alle +20:ssa. Murukin kommentoi, että mun heitot on nykyään paljon rauhallisempia ja näyttää teknisesti paremmalta, kiva kuulla! Pitää vielä kertoa yksi hauska juttu tuolta eiliseltä kierrokselta, olin väylällä kuusi ja siinä ei ollut ihan suoraa linjaa korille vaan puita edessä vähän matkan päässä, no rupesin sitten manaamaan siinä, että äh, kiekko menee ihan varmasti noihin puihin. Sitten mä muutinkin asenteen, eli aattelin että ei, nyt se kiekko kiertää ne puut ja menee hienosti korille. No, siinä oli pari koivua jotka oli ehkä max puolen metrin päässä toisistaan, niin mitä tämä mun kiekko tekee, no menee siitä läpi! Haha, olin äimistynyt! Mutta joo, se taisi olla sattumaa, mut ei se ajattelutavan muuttaminen varmaan huono asia ole, positiivisen kautta! Alla pari hassuttelukuvaa murusta, mulla on hyvä esimerkki vierellä, miten välillä voi ottaa rennosti. Tämä pätee niin fribailuun kuin muuhunkin elämään, itseään ei tarvitse ottaa niin vakavasti, vai mitä!! Hassutelkaa!!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti